Follow Me @Charmedka

08.11.17

Měsíční chvástačka - Říjen 2017

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Po knižní hitparádě následuje samozřejmě i měsíční chvástačka. Ta i tentokrát bude velmi slabá. Opět se musím pochválit, protože od začátku roku se držím a většinou mám za měsíc cca jen dvě knihy. Díky tomu jsem snížila počet nepřečtených a dostala se dokonce pod padesát, což jsem si ještě nedávno nedokázala vůbec představit.


Můžu ale prozradit, že v listopadu už jsem hřešila a minimálně pět knih se tu příští měsíc objeví. Nebudu ale prozrazovat více a vrátíme se k říjnové chvástačce.

Knihy darované

Knihu jsem si vybrala ještě za narozeninové poukázky. Těm už pomalu končila platnost, tak bylo na čase. Výběr byl dost obtížný, chtěla bych toho tolik. To, co jsem chtěla nejvíce, tak neměli a že jsem měla více variant. Byla jsem v nově předělám Luxoru na Chodově a velké zklamání. Přijde mi, že knih tam mají strašně málo a co se týče sérií, tak hodně jen třeba poslední díly.

Nakonec jsem sáhla po Stephenu Kingovi - Právo nálezce. Jedná se o druhý díl série Bill Hodges. Možná jste zaznamenali seriál, který podle těchto knih vznikl. Ještě mi chybí poslední díl, který bych chtěla co nejdříve sehnat, abych se pustila do čtení a mohla pak zkouknout i zmiňovaný seriál.

Koupené knihy

Knihy jsou vyměněné za bodíky z Alberta. Tato akce už jednou byla, posledně se mi povedly nasbírat tři knížky, tentokrát bohužel jen dvě, což mě mrzí. Zrovna ty knížky se mi nedaří vůbec sbírat, přitom akce to je nádherná a tituly moc dobře vybrané. Ulovila jsem alespoň Malou čarodějnici a Dášenku.

Co Vaše nové kousky?
Také jste sbírali dětské knihy?

1 komentář: