Follow Me @Charmedka

30.10.17

Movie tip: Thor: Ragnarok


Anotace: Thor je uvězněn na opačném konci vesmíru bez svého mocného kladiva a je nucen pustit se do závodu s časem, aby se vrátil včas do Asgardu a zastavil Ragnarok - zkázu svého domova a konec asgardské civilizace - který se snaží rozpoutat mocný nový nepřítel, nemilosrdná Hela. Předtím ale musí přežít smrtící gladiátorskou soutěž, v níž se ocitá tváří v tvář svému bývalému spojenci z řad Avengers - neuvěřitelnému Hulkovi.

Vím, že se jedná o druhý movie tip za poslední dva týdny, ale víkend se pomalu blíží, venku je chladno a třeba se recenze na další film bude hodit. A do konce roku určitě minimálně ještě jednu návštěvu kina plánujeme.

Na nového Thora jsem byla hodně zvědavá, i když uznávám, že z traileru jsem měla smíšené pocity. Trailer nebyl vůbec zlý, na druhou stranu působil trochu překombinovaně.

Navíc filmy s Thorem se mi nijak zvlášť nelíbí. První díl mě zklamal a na druhý jsme z toho důvodu dokonce ani do kina nešli, což nechápu, protože chodíme na všechny komiksové filmy. Se samotným Thorem ale problém nemám, jako postava je super, Chris Hemsworth je fešák, takže se na něj dobře kouká, jen ty filmy jsou slabší.

Rozhodně jsem ale do kina nešla s tím, že to opět bude bída, to vůbec ne. Naopak jsem doufala, že třetí díl mě konečně chytne a já budu moci říct, že to bylo dobré a Thor u mě stoupne.

Jak jsem psala výše, Chris Hemsworth je fakt kus, nedokážu ale říct, zda se mi více líbí s dlouhýma či krátkýma vlasama. Ale dost slintání. Nechybí samozřejmě ani tolik oblíbený Loki. Výborný záporák, ale jinak naprostý slizoun, u kterého nechápu, jak se může tolika ženským líbit.

Toho hlavního záporáka si ale zahrála Cate Blanchett, která ztvárnila Helu - bohyni smrti. Ta se povedla na jedničku, jak charakterem, tak i maskou, nádhera. Spokojená jsem i s vedlejšími postavami. Na Karla Urbana coby Skurga byla radost pohledět. Nejlepší ovšem byl Korg, kamenný muž, který měl výborné hlášky a doufám, že se s ním v dalších filmech ještě setkáme. Je to přesně ten typ postavy, díky které film dostává ještě mnohem větší šmrnc.

Ale už k samotnému filmu.  Díky podtitulu Ragnarok určitě očekáváte obrovskou bitvu mezi dobrem a zlem a zánik světa. Samozřejmě bitva Vás nemine, Hela je silný protivník a pochopitelně by se film se superhrdiny neobešel bez akčních scén. Třetí díl Thora ale sází hlavně na humor a akce podle mě není ve filmu úplně prioritní. Humor a vtipné hlášky zkrátka vedou a vše ostatní je spíše v pozadí.

Celé je to barevné a nijak vážné. Jak řekl Honza, Thor začal připomínat Strážce Galaxie a má pravdu. Za mě to ale byl krok dobrým směrem, díky tomu mě nejspíše Thor fakt bavil a rozhodně ho můžu označit za nejlepší díl.
Hodnocení 4*


Co říkáte na Thora?
Chystáte se na film?

2 komentáře:

  1. zrovna kdyz mam neschopenku, se na to nedostanu, ani kdybych chtela :-(

    OdpovědětVymazat