středa 2. srpna 2017

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Hezký den!
Strašně to letí a půlka prázdnin je pryč. Já se v sobotu vrátila z dovolené a v pondělí po měsíci zavítala do práce. Ještě před víkendem na mě padla pořádně velká deprese :D Příští týden mě ale opět čeká ještě volno, takže se můžu utěšovat alespoň tím.

Co se týče léta, tak se mi v červenci povedly přečíst čtyři knihy. Tři z nich ovšem patří do série a jsou v podstatě totožné, takže Knižní hitparádu spojím až se srpnem.

Koupené knihy

I když ne úmyslně, měsíčně se mi daří držet na dvou nových knihách. Tentokrát žádné recenzní výtisky, ale zavítala jsem do Levných knih, kde jsem doufala, že seženu knihu Počátek. V centru Prahy nebyla, tak jsem doufala v jedny menší u nás, spíše na okraji Prahy a úspěch. Počátek jsem chtěla už v době, kdy vyšel a potěšila mě zpráva, se nachází právě v LK za krásnou cenu.

Při jeho hledání jsem narazila i na knihu Zbožňuju Londýn, která jako poslední mi chyběla do série, takže radost dvojnásobná.

Chodíte do Levných knih?
Co jste tam naposledy ulovili?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 8/02/2017
reakce 6 komentářů
štítky , ,


6 komentářů:

  1. Moc pěkné úlovky z LK :) Když to vidím, asi se do LK budu muset zase podívat :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam chodím snad obměsíc, mají tam teď samé prima kousky :)

      Vymazat
  2. Občas tam zamířiím. Web sleduji pravidelně. Ale obvykle nemám tolik štěstí co ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad vždy sehnala, co jsem chtěla. Ale jak jsem psala, spíše v menších u nás, než v centru Prahy.

      Vymazat
  3. Když jdu někdy náhodou kolem Levných knih, tak se tam vždycky stavím - člověk nikdy neví, na co narazí :) A Počátek jsem četla před pár lety a pamatuji si, že se mi dost líbí - hlavně tou obálkou mě knížka na první pohled zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně a poslední dobou narážím vždy na něco :D

      Vymazat