Follow Me @Charmedka

30.08.17

Alexandra Potter - Kde je ta holka

Spisovatel: Alexandra Potter
Originální název: Who`s That Girl
Počet stran: 320
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2009
Nakladatelství: Kristián
Vazba knihy: Vázaná s přebalem


Charlotte, hlavní hrdinka tohoto románu, je úspěšná a uznávaná podnikatelka v oboru PR, má svou vlastní firmu, spoustu peněz a pohledného přítele. Zároveň však je neurotická, přepracovaná a pesimistická. Jednoho dne, cestou do práce, narazí na objížďku. Během této „odbočky“ se setkává se svým o deset let mladším já. Zjišťuje, že tehdy byla mnohem bezstarostnější a pohodovější. Charlotte se svému mladšímu já snaží předat získanou moudrost a nabyté zkušenosti, aby se vyvarovalo zbytečných chyb. Brzy se však i ona dozvídá cosi podstatného…

Něco ke knize

Na první pohled se může zdát, že má Charlotte dokonalý život, který by ji mohla kdekterá závidět. Vlastní úspěšnou PR firmu, noví klienti se jen hrnou a ani v osobním životě není žádný břídil. Ale vše má svou cenu. Je přepracovaná, pesimistická a vše musí být do detailu přesně, na vše má vypracované tabulky a seznamy.

Jednoho rána při cestě do práce, narazí na objížďku. Právě zde potká auto, které vlastnila před deseti lety a řidička za volantem vypadá přesně jako její mladší já. Samozřejmě vše přikládá jen únavě, nic takového není možné. Ale situace se opakuje a Charlotte má pro sebe spoustu rad a mouder.

Moje hodnocení a dojmy

K Alexandře Potter si teprve pořádnou cestu hledám. Zatím jsem četla pouhé tři knihy, i s touhle. Není přání jako přání mě docela bavila, ale naopak tolik propagovaná kniha Já a pan Darcy mě nudila a považuji ji za pořádnou blbost, která si tolik reklamy nezasloužila.

Přesto jsou pro mě knihy této autorky velmi lákavé. Krásné obálky a zajímavé anotace. Líbí se mi, jak do knih zakomponovává nějaké ty nadpřirozené prvky. Přesně tohle miluji u mé oblíbené Cecelie Ahern.

Kde je ta holka není dokonalou knihou, pár much má, hlavně nějaké ty díry v příběhu, ale musím přiznat, že jsem se bavila. Opravdu hodně bavila. Každou chvíli jsem se smála, nebo přinejmenším usmívala a kniha se mi nechtěla odkládat.

Pro mě zatím nejlepší kniha, která v sobě ukrývá i menší ponaučení. Charlotte je sympatická, ale workoholik a puntičkář, který musí mít vše dokonalé a nestíhá se bavit. Když potká svoje mladší já, myslí si, že mu musí udělit několik rad, jak se vyvarovat chybám. Samozřejmě ale přichází na to, že naopak ona je ta, která by si měla vzít příklad z optimistické a bezstarostné Lottie.

V knize nechybí ani romantická linka, která se podle mě povedla na výbornou. Tady palec nahoru, výborný nápad. Já jsem z knihy vážně nadšená a pokud podobné typy knih máte rády, určitě doporučuji. Je to příjemná oddechovka, u které se pobavíte a možná i zamyslíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat