Follow Me @Charmedka

28.03.16

Claire Contreras - Kaleidoskop srdcí | RC review

Spisovatel: Claire Contreras
Originální název: Kaleidoscope Hearts
Série: Srdce
Díl: 1.
Počet stran: 328
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2015
Nakladatelství: Baronet
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Estelle se zvolna vynořuje z kalných vod tragédie, kterou pro ni byla předčasná smrt snoubence. Vrací se k práci ve své umělecké galerii, prodává dům, kde jí Wyatta všechno připomíná, znovu navazuje společenské styky… a vtom se po letech setká s Oliverem, nejlepším přítelem svého bratra, jenž byl její první velkou láskou. Před časem jí zlomil srdce, když ji bez vysvětlení opustil; podlehne Estelle chemii, která mezi nimi zjevně stále funguje? A zklame ji Oliver podruhé?

Něco ke knize
Mohlo by se zdát, že Estelle měla naprosto vše a vedla spokojený život. Měla snoubence, s nímž ji pojila vášeň pro umění a díky ní si společně otevřeli uměleckou galerii. Jejich zasnoubení ovšem netrvalo dlouho, zasáhl osud a Wayatta ji navěky sebral.

Estelle se pomalu vyrovnává s jeho smrtí, snaží se jít dál. Prodává společný dům a prozatím se stěhuje ke svému bratrovi, který pro ní vždy byl oporou a chránil ji. Zde se po letech setkává se svojí první láskou, Oliverem, který jí zlomil srdce. Doposud si nepromluvili a Estelle jeho zrada stále bolí.

Kromě bolesti ale pociťuje i vzájemnou přitažlivost. Může se ale sukničkář, který ji bez jediného slova opustil, změnit? Tuhle otázku si Estelle klade v jenom kuse, a pokud změnil, jak na jejich vztah bude reagovat ochranitelský bratr.


Moje hodnocení a dojmy
Po knize jsem pokukovala snad hned od jejího vydání. Prvně mě zaujal název a nádherná obálka, která se opravdu maximálně povedla. A samozřejmě i anotace zněla dobře, mám podobné slaďárny ráda. Stále jsem ale nebyla rozhodnuta, zda do knihy jít. Když jsem pak ale mrkla na hodnocení, tak bylo jasno, hodnocení má vysoké, tak jsem byla zvědavá, zda je vážně tak dobrá.

Kniha je z velké části vyprávěna hlavní hrdinkou Estelle. Estelle je moc sympatická, což je první klad knihy. Je nadaná, chytrá, romantická. Jediné, co jsem nechápala, že žila s člověkem, který jí v podstatě předělal k obrazu svému a ona se nechala. Na druhou stranu i tohle vysvětluje, takže fajn.

Několik kapitol je věnováno pohledu Olivera, v těch se vracíme do minulosti, kdy Estelle bylo náct a začal se vyvíjet jejich vztah. Zrovna tyhle kapitoly mě hodně bavily a knihu skvěle osvěžovaly. Určitě děj kvůli cestování časem nebyl matoucí, ale jak jsem psala, knize to dodalo něco více na zajímavosti.

Kniha Vás vtáhne do děje již od první stránky, je neuvěřitelně čtivě napsaná. Četla se tak dobře, že se mi ji nechtělo ani odkládat a rozhodně jsem neměla problém, že bych se nemohla kdykoliv začíst. Vlastně se v ní neobjevila jediná kapitola či část, která by mě nudila.

Kaleidoskop srdcí je nádherný romantický příběh, který Vás zahřeje u srdce. Je to kniha plná lásky, vášně a naděje. Dalším plusem jsou sympatické postavy, ať už ty hlavní jako je Estelle a Oliver, tak i vedlejší. Nechybí ani špetka humoru, prostě kniha nabízí vše, co od podobné knihy lze očekávat.

Po přečtení naprosto chápu tak kladné ohlasy na knihu, na sto procent si je zaslouží. Takhle milou knihu jsem nečetla hodně dlouho a rozhodně jí řadím mezi ty nejlepší, romantické knihy. Nemám naprosto nic, co bych vytkla, jsem nadšená.

Moc děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku.
knihcentrum.cz

1 komentář:

  1. Skvělá recenze! :)
    Nad knihou jsem pořád přemýšlela, ale teď vím, že ji musím mít! :-D :)

    OdpovědětVymazat