Follow Me @Charmedka

02.09.15

Měsíční chvástačka - Srpen 2015


Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný den,
je to neskutečný, ale máme tu září a tedy konec letních prázdnin. Ne že bych já nějaké měla, přesto mi to přijde depresivní, i když se mě prázdniny již nějaký ten rok netýkají. Jak jste se těšili do školy? Co Vás letos čeká?

Jak minulý měsíc byla chvástačka velmi skromná, tak v srpnu jsem si vše vynahradila. Knížek mám pořádnou hromadu, spoustu si jich koupila, některé dostala a najde se tu i recenzní výtisk. Když je tak vidím pohromadě, tak mě to akorát utvrzuje v tom, že teď vážně musím číst jak divá, abych počet nepřečtených knih zmenšila.


Koupené knihy
První dva kousky jsem sehnala na databazeknih.cz, slečna mi nabídla Čarodějku stínů, kterou jsem měla v bazaru za 50Kč, zároveň jsem si u ní všimla Gatsbyho, kterého jsem již nějakou dobu chtěla a jelikož byl také za super cenu, tak jsem je vzala. Omlouvala jsem to ale tím, že knihy jsou vážně za fajn cenu a malou výjimku v nákupech udělat můžu.

Jenže na spoustě blozích, už před nějakou dobou, jsem viděla sérii Sukuba od Richelle Mead. Říkala jsem si, že jsem jí určitě prošvihla, což je škoda, protože mám doma pouze jeden díl. Nakonec mi to nedalo a mrkla na bux.cz a už to do košíku lítalo, ani nevím jak :D 

Kromě Sukuby jsem asi za 49Kč našla další díly Čarodějky stínů, kterou jsem si koupila a také sérii Cassie Palmer, od které mám doma také pouze první díl. Za tu cenu jsem to tam prostě nechat nemohla. Též další díl Bratrstva černé dýky. Všechno je od Baronetu.

 Knihy darované
Tyhle tři krásky jsem si pořídila ještě za poukázky, které jsem dostala v dubnu k narozeninám v práci. Musím říct, že bylo velmi těžké vybrat, abych se vešla do částky, ale Papírová města jsem chtěla už dlouho, kor když už je i film. Na Poslední dopis od tvé lásky mě nalákala kniha Než jsem tě ponzala, která byla úžasná. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti už mám na svém wishlistu také nějakou dobu. Příští rok má být zfilmován a režie se ujímá Tim Burton, kterého zbožňuji, takže na knihu už je prostě nejvyšší čas.
 
Bujnou fantazii Olivie Joulesové jsem dostala také v práci, ale tentokrát k svátku. Vůbec jsem netušila, že Helen Fielding něco takového napsala, vlastně jí mám spojenou jen s Bridget Jones. Jinak paní v práci je snad jediná, která si troufne mi koupit knihu. :)
 
Recenzní výtisky
Navázala jsem novou spolupráci s e-shopem megaknihy.cz, které si moc vážím. Jako první jsem si vybrala knihu Než jsem tě poznala, jelikož od Jojo Moyes jsem chtěla už dlouho něco přečíst.
 
Tak jaké kousky přibyly Vám?
Znáte některou knihu?

7 komentářů:

  1. Pekné prírastky! Sukubu 1 mám doma, tá krásna obálka na mňa stále zazerá, pretože som si ju neprečítal -_- :D Sirotčinec je úúúúúplne dokonalá knižka, teším sa už na marcový film! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem knihu Než jsem tě poznala už třikrát četla a moc se mi líbí chtěla bych si přečíst i jiné knihy od Jojo. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :)
    Sirotčinec a Papírová města už si chci strašně dlouho přečíst.Papírová města mám doma,takže se k nim snad tento měsíc dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míč pěkně nové knihy!Sukubu mám doma taky od srpna a papírová města jsem četla,knihy od Jojo mám doma,ale ještě jsem bohužel neměla chvilku :(

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přírůstky :) Sukubu si taky chystám pořídit :) A Čarodějka stínů je skvělá série, bavila mě :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Papírová města právě čtu a zatím se mi líbí, i když jsem koukala, že je ta kniha dost kritizovaná...A štve mě, že jsem na film nešla do kina, vždycky tyhle věci úplně zaspím:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Papírová města právě čtu a zatím se mi líbí, i když jsem koukala, že je ta kniha dost kritizovaná...A štve mě, že jsem na film nešla do kina, vždycky tyhle věci úplně zaspím:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat