Follow Me @Charmedka

18.10.14

Tilly Bagshawe - Rozhodnutí

Spisovatelka: Tilly Bagshawe
Originální název: Showdown
Počet stran: 376
Rok vydání: 2007
Vydání originálu: 2006
Nakladatelství: BB/art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Milly Lockwoodová Grovesová žije v rodinném hřebčíně u Newmarketu a sní o tom, že z ní jednou bude úspěšná dostihová jezdkyně. Jenže v patnácti letech se při pádu z koně zraní a rodiče jí zakážou jezdit. Od té chvíle může jen v roli diváka sledovat jezdeckou kariéru svého protivného a nepříliš nadaného bratra Jaspera a jeho přítelkyně Rachel, která je posedlá touhou Milly zničit.Všechno se změní, když do města přijede Bobby Cameron, jeden z nejlepších trenérů koní. Jako poslední příslušník staré kovbojské rodiny a dědic kalifornského ranče Highwood může mít každou ženu z dostihového světa od Kentucky po Dubaj, na niž si pomyslí. Když nabídne mladičké Milly, která se dosud o muže vůbec nezajímala, aby rok pracovala na jeho ranči, možná budou její modlitby konečně vyslyšeny.Bobby však má dost vlastních problémů. Snaží se zachovat kovbojskou legendu a udržet narůstající dluhy ranče v rozumných mezích. Milly se ze všech sil pokouší prosadit se jako jezdkyně a přinutit Bobbyho, aby si konečně všiml, že už není dítě. Brzy se bohužel ukáže, že její nový život je složitější, než si původně myslela.

Něco ke knize
Milly bývala velmi úspěšná jezdkyně, dokud se při pádu z koně nezranila a otec ji závodění zakázal. Jediné, co ji momentálně teší je pomoc v rodinném hřebčíně, kde pomáhá a alespoň takhle může být koním nablízku.
Bobby Cameron je velmi úspěšný trenér koní a též velmi úspěšný u žen. Je dědicem ranče Highwood, kde se ctí staré kovbojské tradice.
Životy Milly a Bobbyho se spojí ve chvíli, kdy je Bobby pozván k nim na hřebčín. Milly se na první pohled zamiluje, ale Bobby ji vnímá pouze na dítě, nic víc. Nabízí ji ale příležitost, znovu nasednou na koně, dostat se zpátky do formy a jezdit významné závody. Jenže život není tak jednoduchý, Milly chce od Bobbyho opětovanou lásku a když se jí nedostává, nechá se zatáhnout do světa, do skutečného světa, kde neexistují jen hodní lidé, ale i tací, kteří když něco chtějí dokázat jdou přes mrtvoly. Bobby i Milly mají starostí nad hlavu, život se jim mění přes očima a vypadá to hodně zle..

Moje hodnocení a dojmy
Je to moje třetí přečtená kniha od Tilly Bagshawe. První z názvem Nerušit,prosím jsem si zamilovala. U téhle jsem čekala něco podobného, poměrně dobré hodnocení na netu a koně, miluji koně, tak jsem čekala, že kniha mě chytne a budu hltat stránku za stránkou, ale kdepak. Nudila mě, neskutečně mě nudila a já nebyla schopná se začíst. Neustále jsem koukala, kolik stránek mi chybí do konce, abych si konečně mohla vzít jinou knížku.

Naivita Milly mě neskutečně rozčilovala, jak někdo může být tak hloupý a nechat si téměř záměrně ničit život. Milly není knižní postava, kterou bych si oblíbila, vlastně se v této knize žádná taková postava ani neobjevila...

Žádné komentáře:

Okomentovat