Follow Me @Charmedka

17.10.14

Richelle Mead - Spoutáni magií

Spisovatel: Richelle Mead
Originální název: Spirit bound
Díl: 5.
Počet stran: 354
Rok vydání: 2010
Vydání originálu: 2008
Nakladatelství: Domino
Vazba knihy: Brožovaná
Dimitrij dal Rose poslední šanci, aby se rozhodla. Její volba však byla špatná... Po dlouhé a strastiplné cestě na Sibiř, kam se vydala hledat milovaného Dimitrije, se Rose vrací na Akademii svatého Vladimíra, ke své nejlepší kamarádce Lisse a ostatním. Maturita se rychle blíží a dívky se už nemohou dočkat opravdového života za železnou branou akademie. Avšak Rose stále s bolestí v srdci vzpomíná na Dimitrije, kterého přes všechno zlé nedokáže přestat milovat. Nedokázalo ho zabít, když dostala šanci. A v blízké budoucnosti se možná začnou naplňovat její nejhorší sny: Dimitrij ochutnal její krev a Rose v hloubi duše ví, že ji pronásleduje. Přesto se stále nevzdává naděje na Dimitrijovu záchranu - otázkou ovšem zůstává, jestli se jí ho podaří zachránit dřív, než ji Dimitrij zabije a promění ve Strigojku, bude jejich láska opravdu věčná?

Něco ke knize
Rose je zpátky na akademii a čeká ji posledních pár dní před maturitou. A i když dává slibovanou šanci Adrianovi, stále nepřestala milovat Dimitrije. On se jí taky jen tak nevzdá, pronásleduje ji. Zaváhala a to se nevyplácí.

Když se Rose dozví o možnosti záchrany Strigoje, neváhá a vymýšlí plán, jak zjistit více a hlavně jak to dokázat. Vrhá se do nebezpečné mise, kde jde jak o životy, tak i o postavení.
Je vůbec možné zachránit Strigoje? Pokud nějaká možnost je, rozhodně je to nebezpečné a s malou šancí na úspěch.

Kdybych toho měla napsat víc, tak se dozvíte zajímavé události v knize a to přece nechcete. Takže víc k ději toho nenapíšu, i anotace bohatě stačí, aby jste věděly,že stojí za to, si tuhle knihu přečíst.

"Láska pomíjí."

Moje pocity a dojmy
Nejraději bych vypsala všechny svoje pocity ke všem událostem, co se v knize staly. Ale to bych hoodně spoilerovala a to nechci. Já jen vím, že jsem nevydržela a musela si ještě před koncem přečíst o čem bude poslední díl. Jestli předchozí díly byly napínavé, citové, tak tahle Vás dostane.

Akce, napětí, city, umírání. Nemohla jsem se odtrhnout, občas jsem se pousmívala. Rose prostě nezklame i když jde do tuhého, stále je drzá,ironická a proto je mi možná tak sympatická. Ale krom úsměvu mi furt bylo úzko, jak u třetího dílu. Posledních asi 170 stran jsem přečetla během dopoledne, protože jsem prostě musela vědět jak to dopadne...A poslední díl už je rozečtený, je to závislost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat