Follow Me @Charmedka

23.10.14

Lauren Kate - Vykoupení

Spisovatel: Lauren Kate  
Originální název: Rapture
Série: Andělé
Díl: 4.
Počet stran: 312
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Knižní klub
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Luce a Danielovi dochází čas. Aby Luciferovi zabránili vymazat minulost, musejí najít místo, kde andělé dopadli na Zemi. V patách mají temné síly a Daniel netuší, zda to ještě dokáže - žít, jen aby Luce znovu a znovu ztrácel. Schyluje se k osudové bitvě, po níž zůstanou na bojišti mrtví lidé... a andělský prach. Kdo přinese největší oběť? A komu se zlomí srdce?


Něco ke knize
Luce, Daniel a ostatní mají pouze devět dní na to, aby našli všechny relikvie, které jim pomůžou najít místo Pádu. Devět dní na to, aby Luciferovi zabránili smazat minulost. Jenže najít relikvie není žádná hračka, objevuje se jeden problém za druhým, navíc v patách jim jsou stále Vyhnanci a Stupnice. Čas rychle ubývá a Luce ani netuší, čim by mohla zlomit svoji kletbu.

"Nikdy jsem ti nechtěla ublížit. Jen jsem chtěla, abys ty přestal ubližovat mně."

Moje hodnocení a dojmy
No..hned na začátek řeknu, že pro mě je Vykoupení velkým zklamáním. Předchozí dva díly jsem vychvalovala a doporučovala. Po tak skvělých knihách nechápu, co se stalo, že ze čtvrtého dílu dokázala Lauren Kate udělat takový paskvil, klobouk dolů.
Po celou dobu knihy všichni cestují a hledají ztracené relikvie. Do toho svádějí boj se Stupnicí, která je chce zastavit a celkově to byla jedna velká nuda. Přitom takový druhý díl má v sobě mnohem méně akce a napětí, ale bavil mě. Tady jsem se přistihla, že jsem kolikrát ani nevnímala co čtu a pak jsem se divila, co se vůbec stalo a vůbec jsem netušila, že jsem o tom něco četla. Navíc neustále opakování, jak má Daniel krásně fialové oči mě už nudilo.
SPOILER - Co se týče relikvií...to myslí autorka vážně? Zjistit, že jedna je v moři a že se tam může dostat pouze Luce, tak neohroženě skočí na dno moře a jediný, na co myslí, tak že nemá plavky? KONEC SPOILERU.

Kniha začla být zajímavá až pár stran před koncem, kdy už konečně děj nabral pořádný spád a Luce fakt musela začít jednat, kdy začalo jít fakt o vše. Přiznávám, že jsem absolutně netušila, jak to dopadne a koukala jsem, konec mě překvapil a i trochu rozesmutněl.

Žádné komentáře:

Okomentovat