Follow Me @Charmedka

15.10.14

C. C. Hunter - Proměněna za soumraku

Spisovatel: C. C. Hunter
Originální název: Taken at Dusk
Série: Údolí stínů
Díl: 3.
Počet stran: 440
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Baronet
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Vstupte do Údolí stínů, kempu pro teenagery s nadpřirozenými schopnostmi. Kempu, kde přátelství a láska nezná hranic. Vejděte do magického světa, který vás zcela pohltí… Kylie stále touží dopátrat se pravdy, kde je její místo ve společnosti. Kam patří? Jakým zvláštním nadáním oplývá? Kdo je její skutečná rodina? Otázky, které se jí honí hlavou, jí nedávají spát. Ví však, že když poodhalí tato tajemství, její život se od základů změní… a nebude to vždy jen příjemná proměna. Lucas, nebo Derek? Který z nich je ten pravý? Kyliino srdce tluče pro oba, ale vybrat si musí jen jednoho! To však není jediná zapeklitá situace, kterou musí vyřešit. Duch ženy, který trpí amnézií, jí přináší zneklidňující zprávy… Kdo je tentokrát v ohrožení života? Hrozí někomu nebezpečí? Jak se Kylie snaží rozluštit tuto záhadu a ochránit ty, které miluje, najednou zná odpovědi na všechny své otázky. Konečně ví, kým vlastně je! Zjištění je však překvapivější, než si vůbec tahle šestnáctiletá teenagera dovede představit.


Něco ke knize
Kylie stále netuší, co je zač. Začínají se u ní objevovat další schopnosti. K odpovědi ji můžou dopomoci rodiče Daniela, Brightenovi, kteří ji navštíví v Údolí stínů. Z prarodičů se nakonec vyklubou podvodníci, po kterých se najednou slehne zem. Kdo je poslal a proč? Tohle není jediná otázka, kterou Kylie trápí.
Kylie se stávají podivné nehody, ve kterých jde o život. Poprvé ji málem uštkne chřestýš, podruhé do ní málem udeří blesk. Vždy ji před smrtí zachrání nějaké zvíře, které má ďábelský pohled. Navíc se jí zjevuje duch ženy, těhotné ženy, který trpí amnézií. Kylie musí zjistit, co po ní žena chce a před čí smrtí ji varuje. Někdo z blízkých je opět v ohrožení života.

Moje hodnocení a dojmy
Skvělé, tuhle sérii jsem si opravdu zamilovala. Je to díl od dílu stále lepší. Tenhle díl je jedna záhada za druhou a nekonečné napětí. Nezažila jsem snad jedinou nudnou kapitolu, pořád se něco děje a po přečtení jedné kapitoly, musíte začít číst další.

Co se mi snad líbí nejvíc, tak duchové kolem Kylie, to mě zkrátka baví. Mám ráda horory, ovšem právě duchařiny a tahle série mi dává přesně to, co mě baví. Je to děsivé, tajemné a zrovna duch ženy s amnézii je naprosto skvělej.

Ovšem mám i něco, co mi na knize pije krev. A to je Lucas, nevím proč, ale vadí mi a fandím Derekovi, kterej se podle mě ke Kylie hodí mnohem více. Jestli Kylie skončí nakonec s Lucasem, tak budu hodně naštvaná. I tady mě štve, že Lucase je tu až až a zatím vede.

Pokud jste sérii nečetly, tak rychle do toho, přicházíte o skvělé fantasy.

Žádné komentáře:

Okomentovat